18 april 2008

Tordagsens varma soliga dag ;)

Vilken härlig dag det avr igår =)
Sklan avr ledig så jag och Elin tog våra brukare med på äventyr och det var verkligen uppskattat och det kändes jätte bra =)
Fick träffa Elins pappa och mormor och jag kan säga att det var verkligen hur trevliga som helst och nu förstår man varför Elin är som hon är, helt underbar helt enkelt!

Sen fick jag sluta typ 30min tidigare och det kännde skit bra, ok 30min är egentligen inget men det känns alltid bra att få sluta tidigare.

Helt underbart väder var det ju oxå. Är skönt att det börjar bli vår och solen tittar fram och då blir men helt klart på mycket bättre humör =)

Träffade bror och Roz en sväng oxå, dom två är helt underbara =D
Ska kanske till dom på lör och grilla, ska bli mysigt!

Nu ska man starx på jobbte och sen ska kontraktet skrivas idag, ska bli spänande.
Har en pj som ligger och sover på madrassen och det ser så skönt ut, önskade att jag kunde få sova men det får man göra imorrn =)

GRATTIS Anna på 25-års dagen!!!

0 kommentarer: