18 april 2008

Hej hopp i blårbärsskogen!

Hmmm helt galen dag och en massa stress.....
Jobbet gick super en arg och sur brukare men sen var humöret uppe på topp, var utena kontroll där ett tag men det är kul att se att hon mår bra =)
Somnade i taxin en sväng heheh men jag var så trött, blev lite sent igår, och Anna-carin tyckte jag såg pigg och fräsch men det var bara för att jag för en gångsskull hade smink på mig.
Jag brukar inte orka sminka mig nu förtiden men ibland så kan det hända att jag sminkar mig.
Visst sminkar jag mig när jag ska ut och festa men när jag jobbar känner jag ingen ork men jag bryr mig egentligen inte.

Skulle ha skrivit på kontraktet idag men så blev det inte och det är bara min och Mackans ensak. Men nu kommer han flytta in här och jag säger samma sak, funkar det så funkar det och gör det inte.

Och så idag såg jag att jag har fått rynkor =/ men klart man börjar ju bli äldre men det var inge kul att se.....

Nu har jag ont i skallen, har stressat för mucket och har har förmycket i skallen men jag ska nog snart ta och sova, har blivit för lite sömn denna vecka men så kan det vara ibland.

Hoppas att alla har haft en bra dag i solen!!!!

0 kommentarer: