10 april 2008

Akuten en torsdag kväll och ett evigt tjat om hur mår du?

Jepp ett väldigt onödigt besök på aktuen och en massa tjat hur jag mådde.
Min Docktor ringde idag när jag jobbade och sa att jag måste till aktuten för att ta lite prover, hade tydligen för lite salt...Salt???
Iaf hann typ vile en stund och vara ute med Donna (hunden) så ringer min docktor igen och tjatar att jag ska sig.

Tar mig dit med Mackan som fö
ljde med, väl där så skäller hon i respetionen ut mig, jag skulle tydligen ha avrit där kl 13 men så sa inte min docktor men men väl när jag får komma in och det gick väldigt fort. Så frågar dom hur jag mår? bra säger jag, skulle jag må dåligt eller något? Dom tar en massa prover och sricker fel så nu är man öm men jäjä sen kommer en riktig docktor in och frågar hur jag mår? Och säger att jag ser pigg ut, jag skulle jag inte vara det?
Efter det så vart det en massa skratt och vi alla där hade n0og rätt kul men jag tyckte synd om Mackan för han såg ut som han skulle svimma när dom började sticka mig.
Sen fick jag göra en massa andra tester men dom klarade jag och som vanligt ville jag bara hem =)
Och det fick jag oxå efter ett tag.

Då var det bara hem eller springa till Öbergs och hämta Donna och hon vart så glad när man kom och jag har turen att få ha henne imorrn en sväng ;)

Nä nu måste jag föröka sova för jag ska upp imorrn =)

Hur mår du? ;)

0 kommentarer: