20 april 2008

Var sol men sen kom moln.

Solen var framme iaf ett tag =) och det är det som räknas!

Pj kom förbi med Lasse (Hunden) en stund och fixade med mina slingor så nu känner jag mig som vanligt igen var allt för länge sen jag gjorde slingor sist.
Så nu ska jag bara klippa till luggen och toppa lite så kommer jag nog trivas med mitt hår =D
Om jag får pengar på fre så ska jag fixa det efter jag har slutat eller jag får hålla tummarna att Marlené har tid åt mig =)

Har hållt på att städa en massa i lägenheten så nu ska jag bara trorka golvet i sovrummet och renbädda så är jag klar men nu ser det nte lika bra ut i vardagsrummet men jag håller på att rena igen i gardiroben och ska sen ska jag försöka rena bland skorna oxå och hur det ska gå det vet jag inte men jag måste.

Nu snart börjar Nip/Tuck och sen ska jag sova men ha en mysig söndagskväll =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Nippen och Tucken var bra! kram