6 april 2008

Avskedsfest på Lijansberget och krogen krogen!

Igår var vi och kolla på lägenheten =)det måste iaf göra om lite och jag önskade toa var lite större men den var helt ok, nu har vi till den 8 för att tacka ja eller nej men det är ju inte säkert att man får den men men vi får se!

Sen åt vi på Max mmmm fasat hag avr inte så hungrig sen fara hem till mackan för att byta om och tänka sig jag hade klänning på mig och jag brukar nästan aldrig ha det men jag tänkte nu när jag har köpt några måste jag ju använda dom =)
Åsa kom förbi ochså tog vi oss till Lijansberget och festen var i fullgång.
En helt sjuk kväll där när en kille som hete Simon började säga en massa saker om mig, jag fattade först inget men sen när han sa sitt eftername så klickade det. Han var typ 11-12 när vi träffade sista, helt sjuk men jag blev skit glad iaf =)

Får lägga upp bilder sen för nu orkar jag inte hehe är rätt sliten nu så.....

Tack och hej!

0 kommentarer: