2 april 2008

hej hopp

Ojoj inte skrivut på länge så jag måste ta och tänka rikigt hårt vad man har gjort ;)

Måndag:
Då var man typ ledig min brukare hade typ "magsjuka" så jag var inte så sugen på att jobba.
Tog en sväng ner på strömpilen och Jennie hängde på, vi hittade skor hehhe och hafe en massa skratt för oss och vi både tyckte det var skumt att båda var ledig en måndag =)
Sen åkte vi ner på stan och sprang runt heheh men vi hade skit roligt där med eller vad säger du Jennie?
Hem och Mackan kom till mig och vi hade en myskväll med film, vi såg "27 Dresses" och den avr bra en äkta tjejfilm men ibland är det skönt med sånna filmer =)
Hade iaf en skit jobbig natt mina ben värkte mer än vanligt och jag hade mina ryck hela tiden, blev bara mer irri och så tänkte jag nästan lägga migpå soffan så att Mackan skulle få sova men efter många timmar så fick jag sova en liten stund.

Tisdag:
Jobb och jobb =)
Somnade efter jobbet för jag kunde kanppt hålla upp ögonen och så kom Gabbe förbi en sväng och jag fick se en lägenhet som hon hade tittat på förre honkom till mig o¨ch så fick jag se en annan lägehnet som jag oxå vill ha ;) men men somnade typ när Gabbe hade gått, fattar inte vad det är för fel på mig just nu.......

Onsdag:
Vaknade med ont i halsen och värk i bena igen =/ men det var bara att klä sig och fara på jobbet.
Jobbet gick bara bra, men hade helt glömt bort en sak vi skulle göra idag men imorrn får jag fica lite så det blir bra.
Min brukare ska inskolad på Dragonskolan nu så imorrn ska vi dit, skumt att man själv har gått där men men det blir nog super bra det!!
Träffade Mita en sväng idag, kul kul =)
Fick ont i bena igen så jag la mig för att vila och vaknade efter 21 så ag missade näsna hela Grey´s men tur att det går repris på sön =)
Har iaf hittat en 3 men vi kommer nog inte få den men man kan ju iaf hoppas......
Ska fixa lite och sen blir det sängen!

hej svejs!

0 kommentarer: