4 april 2008

Sol sol och åter sol =)

Vad man blir glad m.m av solen helst sjukt =) Idag fick jag ha mina solglasögon oxå wiiiiii
Jobbet gick bara bra, jobbade till 11.30 sen kom Klara och bytte av mig och eftersom vi var på Dragonskolan så tog jag en prom ner till stan och sen gick en sväng men köpte inget eller jo på boa men det räknas inte hehhe
Hem och så gick jag en lite prom med Mita och Donna i detta fina vädret, härligt!!!!!!

Sitter nu på b-hem och väntar på att Mackan ska komma hem från jobbet, ska nog ta och vila lie sanrt för jag har ont igen i bena men men dumt att klaga tycker jag, för det kunde vara värre!

Ska ta och ringa Jennie ikväll hon hade ringt mig igår men jag ahde somnat =/ men jag vill ju höra allt om det nya jobbet ju ;)

Nä nu ska jag vila, ta han om er =)

0 kommentarer: