11 april 2008

Donna är go hon!

Helt klart en av dom mysigaste hundar jag har träffar =)
Hade henne en sväng idag och hon är bara för go om jag nån gång kommer att skaffa hund så ska det blir typ en sån stor som hon är, helt enkelt en lagom hund.


Jobbet gick bara bra men jag vet inte om jag vill jobba på den skolan, för jag tycker stämningen är helt galen m.m och så får man inga raster heller hmmm men vi får helt enkelt se vad som händer till hösten.

Var på Maxi med brorsan, Roz och mor hehehe måste säga att Roz är verkligen rolig hahhahah och så ahr brorsan och hon gjort om en massa i lyan och det blev skit snyggt och katten bara växer och växer helt galet men djur gör ju det!!

Nu vill jag ha somamr och kunna sitta på en uteservering ge mig dt NU!!!!!!

Nä nu ska jag göra något annat!

0 kommentarer: