27 april 2008

Då var det lördag igen =)

Lördagen bestog av att jag vaknade vid nio tiden var endå rätt pigg, lånade Mackans räser bike och for förbi mamma och sen cyklade jag upp på Iksu för att sola och stannade och pratde lite med Micke där.

Sen for jag tillbax till mor och vi satte oss på balkongen i solen och bara hade det bra och vi hann prata men massa och mamma var på bra humör =)
Iväg hem och så fick jag för att vila lite och det behövde för jag hade fått ont i skallen efter att ha suttit o solen!
Iväg efter 15 för att grilla på brorsan och Rozs gård och Stefan och Eva dök förbi, trevligt!
Fy vad det är gott att grilla och det var ju så varmt och solen var framme så man bir bara glad men tyvärr hade man fortfarande ont i skallen men det försökte jag att "glömma bort".
Mita tittade förbi med Donna =)
Tyvärr stannade jag och Mackan inte så länge för vi skulle ta nån öl så det avr bara att fara hem och fixa sig.

Iaf så for jag till Mackan och så kom Pj förbi och det känns som det avr typ 100 år sen jag såg henne så vi satt där en stund och drack öl och pratde en massa skit heheheheh
Ner på stan och sen ut på Plaza och där var det helt ok, tog lite bilder som jag får lägg upp sen.

Fick iaf äta på Max =D så jag var bara glad och mätt i magen.

Hej hopp hejdå!

0 kommentarer: