26 april 2008

Hej världen!

Anna sov över igår, helt galen kväll jag var för upprörd för att sov men jag somnade fort men jag förstår Anna och jag hade en massa utbrott efter men vi har inte bråkat men Anna fattar vad jag menar.
Fick iaf sälskap vid busshållsplatsen och det var trevligt =)

Idag jobb som gick bra, sen ner på tsna och in till Marlené och fick en klipptid på tis, jag bara längtar ;)
Sen springa på stan och möte upp Gabbe,Dennis och Mackan och sen iväg med Mackan och Gas en sväng och sen iväg med brorsna och Roz.
Och så hinner man bara hem, tar en snabb duch och så iväg till Jennie där det är en liten fest för Simon fyllde år idag. Mackan hängde med dig så jag slapp gå hem sjäölv när dom andra for ut och jag hoppas att dom får det trevligt ute!

Fasiken ahr avrit uppe sen 05 och nu är man trött i skallen och vill bara sova så jag ska nog lägga mig nu för imorrn blir det grillning igen om det är sol och det hoppas man ju på ;)

Vill iaf gratta helena och hasse ;)

Kärlek!

0 kommentarer: