12 juni 2008

!!!!!!!

Idag avr jag och min brukare med Elin och hennes brukare och imorrn är sista dagen för Elin så det var som siat gången vi 4 gjordenågot, men trevligt hade vi =)

När vi var på äbentyr så ringde Mita och berättade att "min" stor kärlek har gift sig, visst blev jag glad men samtidgt lite lessen det är inte det att jag vill ha han men som Elin sa -man vill att dom ska komma efter en!
Och det åär nog sant men jag ahr ju Mackan och som det är just nu så skulle jag aldrig göra något för jag tycker verkligen om han =)

Nu sitter man ensam i lyan men det är bra för jag är så slut nu, har knappt varit hemma något så imorrn blir det nog att stanna hemma för att få lite energi fö r det känns att det verkligen behövs just nu.

På lör blir det att fara till jennie =)

Skulle göra popcorn och se nån film men jag trordet blir sängen istället =)

Imorrn fyller min brukare 17 år......

0 kommentarer: