17 juni 2008

lala eller dada!

Vaknade av att Mackan nästan puttade ut mig ur sängen, antar att det var min tur att gå upp och låta han sova.

Satt framför datorn och pratde med folk, och sen blev det att se days innan jag skulle möta upp mamma på stan för att hjälpa henne med några nya brillor =) Hittade en massa finna och mamma lånade hem 4st tror jag att det blev.
Sen for vi och köpte en blomma till Roz som fyller år på tor och tydligen ahr hpn redan fått blomman men det gör ju inget =)

Hem med maten som jag fick av mamma , Tack mamma du är bäst! och så satt vi och kollade på Ikea som vi skulle beställa en massa saker, säng, bord m.m
Jag fick typ ågren när jag såg vad allt skullle gå på men Mackan lugnade ner mig som tur var =)

Sen tyvärr däckade jag för jag var så yr och sen har jag packat och fixat lite för imorrn. Sitter mest och funderar men jag ser mycket bättre så vi får se vad som händer helt enkelt men håll tummarna för mig!!!

Sitter med Go Åsa på msn och jag är glad för din skull vännen, hoppas att ni ses snart!!!!

Nä nu ska jag fixa det sista men om jag inte skriver sen så ha en trevligt och mysig midsommar vänner *kram*

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman! Lägg upp lite bilder på de du beställt från ikea =) blev jätte nyfiken ju! KRAM