21 juni 2008

Vilken hell natt =(

Fy fan för denna natt kan jag säga, har mått skit, spytt och haft jävligt ont och så har jag svettas och frysigt så man har då utne kännt sig 100

Kom em vid 13 typ Roz körde hem mig och brorsan och mamma var med så fi fikade lite sen har jag sovit hela midsomar men det var det värt, våra grannar under hade fest och hade skit hög bas men som tur var så somade jag =)

Blir ingen sex in the city silm för mig imorrn surt känns det men jag måste som orka oxå men Paticia erbjöd sig att se den med mig sensre.

Ska lägga mig ner igen.....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad jobbigt det lät gumman. Hoppas du kryar på dig o känner dig bättre imorn. Om inte Patricia går med dig så kan jag, ja vill oxå se den men Franco är totalt anti dem :P . Hör av dig då du mår bättre. Kramar