1 juni 2008

Varmt och 30 års fest!

Lördag avr en varm dag =) skönt men jag är inte van eller det är nog ingen, synd att man inte fick vara ute och njuta av solen men jäjä =)

Åsa kom förbi en sväng på morgon och vi for till strömilen och så för Åsa skulle på boa och jag skulle köpa mer platssäckar =)
Mycket skratt och mycket prat.
Sen var det bara hem för att tvätta lite och sen stressa i duchen men det var det värt.

Mitakom förbi och vi åkte ner på stan för att möta upp alla som skulle på Mattias 30års fest, vil.ket härligt gäng måste jag säga och ingen visste vars vi skulle men vu hamnade i Talbacken (underbara minnen där ifrån)
En helt underbar kväll måste jag säga och alla var på topp humör =)
Vi smörade på busscharfören så vi fick åka kl 2 iställete =)
Kanske kommer upp nå kort sen men nu har jag inte tid att fixa det, tyvärr....

Flytten bär av imorrn och jag har en massa att göra. så nu ska jag äta lite melon och sen fortsätta med allt som ska göras.....

0 kommentarer: