30 juni 2008

Jag bara rullade fram typ =)

Middag för mamma var idag =)
Var såå gott och Roz hade gjort en massa mat,bröd och efterrätt så när man hade ätit klart så kunde man typ rulla hem =)
Jag hade ätit så mycket så jag m´ådde lite illa och däckade när jag kom hem och jag har fortfarande lite ont i magen men det var så gott =)
Mamma var iaf nöjd och det var ju der som räknades.

Roz fick en prisent av mig och hon blev glad och hon visade en klänning hon hade köptpå Wheels igår och den var verkligen skir snygg måste jag säga!!

Pj sov på soffan här igår och for hem vid 20 tiden ikvöll och snäll som jag är fick hon med sig lite mat för hon hade bara popcorn hemma och det kan man ju inte leva på.

Ögat ser bra ut nu inte helt ok men snart kan jag jog sminka mig igen och så =) jag längtar och nu behöver jag inte känna att jag skrämmer folk och det är ju jätte bra!

Ska gå och föröka sova nu förjag ska iväg med Mita imorrn!

Mina tankar går till Elin och Franco just nu!!!!

0 kommentarer: