16 juni 2008

hej hopp och jag är uttråkad till 100

Uttråkad som bra den, tråkigt men sant.

Idag tog jag en lång sovmorgon och Mackan sov på soffan för jag hade sparkat ut han flera gånger, starkaren men det är inte mitt fel säger jag =)

Sen ringde Jennie och vi hann prata en hel del innan jag skulle på mitt möte, där det gick jätte bra och det känns lute tryggare men som sagt på ons lägga jag in kl 10 och på tor då gäller det.
Stressad och nervös är jag men det kommer bli bra, har lite ont nu men snart ska det ju bort så....

Sen for jag förbi mor och sprang på apoteket och där kan jag säga att det verkligen är trevligt och bra pesrsonal på å-hem iaf =)
Fick lite mat och sen var jag helt slut, skulle förbi Gabbe men vi tar det en annan gång, väldigt samrt iaf eller vad säger du Gabbe?

Kom å udag att idag firar vi 10 månader och ikvällnär vi var ute en sväng pratde vi en massa om förr =)
Och jag blev som lite nykär och imorrn ska vi ha filmkväll och mysa innan jag lägga in.

Har fortfarande inte fått tag på min chef men får prova mer imorrn för hon måste ju få veta annars blir det inge bra!!!

Nä nu ska jag tråka lite och sen hoppa i säng om man nu kan sova =)

0 kommentarer: