23 juni 2008

Inte den bästa dagen....

Dagen lev inge bra idag men vad gör man?
Deppade ihop och mådde skit men till slut satte jag mig på ballis och försökt sola men ett öga öppet och försökte läsa Cosmopoliten men den andra ögat blev så överansträngt så jag fick ont och det var bara att gå in och vila lite och jag däckade ganska snabbt.

Mamma ringde och väckte mig men det var tur och jag skulle tydligen hjälpa henne med hennes nya brillor men det hade jag glömt =)
Ska kolla om jag kan få jordgubbar imorrn för idag när jag avr och handla påväg hem från stan fanns det inga så jag hoppas på bättre tur imorrn!

Hittad en jätte fin kläning jag vill ha men jag får se hur mycket lön jag får denna månad och sen m den är kvar men egetligen ska jag nte shoppa något för jag vill ha möbler men vi får se hur det går =)

Fick något ryck ikväll att göra lite sommarfint i lägenhten iställer för att bara sitta och tänka en massa skit, tänte lägga upp nå bilder sen...

Hörs!

0 kommentarer: