10 juni 2008

Skolavslutning, kallt och dåligt väder.

Brrr vad kallt det var idag, har typ frysigt sen 9.30 idag men jag får skylla mig själv heheh för jag valde den gula kläningen med vit och det var inte det smartaste valet men vad fan hehe
Fick blommor av skolan och av dom jag ahr jobbat med och då blev jag rörd kan jag säga och det var då jag kände att nu är det sista gången där på skolan, visst kommer man att ses.

Sen var det en lååång dag på´sjukan, fick ett bra beslut och ett dåligt, ska tillbax till sjukan på fre så jag måste fixa med jobbet men det ska nog inte bli nå problem. sen en massa andra besök, och sen var jag trött i skallen och for förbi mor och där nlev jag kvar en låång stund.

Elin och jag spinkar på varande på bloggarna hahhaha det blev som ett litet skämt idag när åsa sa att hon läste Elins blogg och typ kännde sig som att hon snokade, och vi två bara skrattade (som vanligt) hmmm det är sånt jag kommer att sakna men jag vet att jag och Elin kommer att träffas =) Elin och hennes kar kommer få en valp på söndag så den måste man ju se =)

Så imorrn fick jag sovmorgon wiiii sweet

Ska sova nu för nu är jag trött.......

0 kommentarer: