12 juni 2008

jahopp eller något =)

Helt klar jag hinner inget denna vecka känns det som, har haft fullt upp och hinner knapt andas känns det som.

Igår var en bra dag med jobbet, fikade och sprang på stan med mi brukare och Elin och hennes brukar =) en massa roligt hann vi med oxå och idag ska vi iväg igen =)

Sen var det att snabbt springa på stan för min brukare fyller år på fre så nu är iaf prisenten klar, tur säge jag!
Träffa Miya för en middag och fika det blev tre koroner och station och mätt i magen blev man. Fick en lite prisent av Mita oxå, en fågellampa som jag ska ha på ballis =)
sen kom Patricia förbi och kollade in lyan, var lite trött men det var trevligt.han hem tidigt så jag

Mackan jobbar natt i veckan så det har varit ganska tomt men skönt men igår kom han hem tidigare så jag hann prata lite med han och umgås lite men se blev det sängen för mig och det känndes imorse att man har varit uppe sent i flera dagar och knappt sovit något men så är det ibland, snart helg och då får man ju sova lite =)

Nä nu ska jag sanrt iväg till jobbet, ha en bra dag!

0 kommentarer: