6 juni 2008

Hotttttt idag!

Jösses vad vart det har varit idag helt galet och man är som inte van men nu börjar mn känna att sommaren är på G =)

Jobbat och svetttas idag och jag drack nästan inget idag så jag får skylla mig själv men när jag kom hem oc hade varit på stan en sväng så kom migränen =/ så det var bara att gå och lägga mig.
Brorsan ringde och väckte mig mend et minns jag knappt och han och Roz kom förbi en sväng =)

Sen har jag ficat lite i lägenheten eller packat upp lite och jag är som nästan klar har bara lite kvar men det får vara till sen typ en regning dag eller något hehhee

Balkongen ska görs fin och man bara önskade att man hade mer pengar denna månad men det harman inte och så måste vi beställa en säng men den svarat som jag ville ha finna inte nu =*( men Mackan hade kollat på en mörkbrun....hmmm jag som vill ha en svart men men vi får se vad som händer. Men nu ser iaf lägenhten ut som ett hem nästan =)

Har fortfrande ont och ser dåligt på ett öga måste nog kolla upp det men nu är det helg så det får bli efter helgen, hoppas att det går över iaf!!!!

Måste slinga håret =) hehhehe

0 kommentarer: