24 juni 2008

Känner mig som odjuret idag men mamma bjöd på jordfubbar och det blev lite bättre

hej hopp i detta kalla väder som det har varit idag.
Kallt och sur med en massa regn inte vad jag ville ha men det fick duga!

Skulle möta upp mamma typ 11 men så blev det inte blev att gå en liten sväng med Gabbe på stan och sen kom mamma efter 14 och hon har äntligen hittat nya brillor =)
Men när vi var där kännde jag mig ner obekväm och som att tittade på mitt öga som inte ser allt för fint ut men.
Mår verkligen inte bra att ögat men det är ingt jag kan göra men jag känner mig som odjuret, den fula ankungen m.m det är bara att välja men jag vet att det blir bättre men man har som ingen ork och så anstränger man ögat så mycket att man får ont och det är inte heller så kul.
Just nu känner jag mig bara neg......

Imorrn har jag ett återbesök och jag hoppas att jag får höra något bra iaf!


Tack mamma för jordgubbarna det behövdes idag kan jag säga!!!!

Har fixat lite medmin kläder men nu ska jag försöka sova för det är ju sanrt dags att kliva upp =)

0 kommentarer: