7 juni 2008

Lång dag

Vaknad sent idag och det var igne bra för jag skulle till mor tidigt, men det gjorde inget ska mamma.

Åt frulle och tog det lungt och sen for jag ner på stan och hittade en klänning som jag fick billigare för den var lite sönder =) tur säger jag bara!
Fick på boa och sen kom Gabbe och Gennis förbi och dom hade med sig en prisent =) ska lägga upp en bild sen, jag gillade iaf det vi fick ;)

Sen blev det en tur till mamma och var där en stund men blev trött och somnade där och sen så avr dt bara att fara hem och se vad som skulle hända e brikväll.....Inget med andra ord så vi såg film-What happens in Vegas! Jag tyckte den var jätte bra.

Efter filmen så bröt jag ihop, vet inte avrför men allt bara känndes jobbigt men det har gått över nu som tur är, men ibland är det skönt att bara få gråta lite.
Nu ska jag äta lite melon och kanske se en till film.

0 kommentarer: