30 mars 2008

Helgen har passerat....


Hej hopp!
Helgen är över och den har bara sprungit iväg känns det som.
Fre så somnade jag rät tidigt men jag var mega trött.
Lördag iväg vid 10 och träffa Gabbe en sväng sen hade mackan pratat om att kanske fara ut och grilla om det var bra väder. Jag tyckte det var ok väder men det tyckte ingen annan så det blev inte av men jag fick en massa gjort hemma istället och sen tog jag en taxi till mackan för ajg ahde en massa som jag skulle ha med mig.
Några öl där med hans killkompisar men pj kom förbi en liten stund innan hon skulle vidare ner på stan till Daniel mfl.
Go Åsa kom förbi en sväng med, kul kul jag avr lite ensam där som ensam tjej men det gick bara bra.
Ner på stan och träffa upp Pj och Daniel......rodde jag hade tappat min mobilladdare men så avr inte fallet, men jag fick ågren iaf hehheheh tokigt =)
Söndag har mest varit lugn men det är bra det, skulleha åkt till mormor men det blir imorrn =)
Min brukares mamma ringde ikväll och hon har typ magsjuka så imorrn behöver jag inte fara dit så jag ska fara till mormor istället under dagen.
Nu skulle jag ha behövft fixa Daniels prisent men jag får göra det imorrn och då MÅSTE jag göra den!!!!!!
Dags för sängen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

fan va fina ni är tillsammans ;)