26 mars 2008

Ajaj magen!

Nu är jag less på min mage, har haft jätte ont idag och mått skit =(
Fick lov att avboka min vikigt tid bara för att man mådde skit!!!!
När ska man få ha en bra mage igen???? eller kommer man få det igen?

Tog mig till mackan för jag ville ha middag och jag är pank (tur man får lön imorrn) när jag väl kommit till han så däckade jag och hade ont, vaknade och var bara grinig och sur men som tur var så gick det över ch jag fick mat i magen.
Tog en rask promenad hem och det gick bra men när jag kom hem fick jag ont igen.
Jag hoppas bara att jag får sova inatt, behöver det ska göra en massa imorrn och behöver få vila lite.

Lön imorrn och den är vekligen efterlängtad kan jag säga, ska ta och gå till maxi imorrn så man får handla lite, jag hoppas bara att det är bra väder för jag ska ta med min brukare men hon tycker det är kul att få självscanna hehehe pip pip är vad hon säger hehehhe =)

Idag filade jag ner mina naglar och jag känner mig typ naken ;) men dom är väl mer normallängd nu men det är kort för jag brukar inte ha så här men det känns bara bra måste jag säga!

Nä nu ska jag sova =)

0 kommentarer: