4 mars 2008

Sol idag och man blir glad =)

Vilken underbar dag =) Solen har varit framme fast det har avrit lite små kyligt men det har det varit värt.
Man blir så glad när solen är framme.
Jobbet ahr gått skit bra och nästa vecka på måndag är det 1 år med min brukare på heltid, förre det så jobbade jag bara kväll med denna person och till påsk har jag haft naglar i 1 år ;)
Intresseclubben anteknar hahahahah

Var på äventyr med brorsan och Roz ikväll, vi pratde om festen den 14 börjar bli nervös men det ska bli kul att testa något nytt , även om det kanske inte är min still men men.

Fick höra imorse att "Carro" ligger på sjukan och är tydligen ganska dålig, inte kul att höra men hoppas att hon snart är på bena så hon kan börja jobba med oss.
Man kanske ska hälsa på henne nån dag framöver, om man nu får det?!

Tror inte jag orkar sitta här något mer för idag.........

0 kommentarer: