6 mars 2008

Jag fick nog.....

Jo det fick jag ikväll, just nu sitter jag och är så arg så jag gråter!!!! Fattar inte hur man kan göra så mot en? Fattar inte varför???? Vad är det för fel????
Men räkna inte med mig ett tag framöver nu, orkar inte!!!!!
Låt mig bara få va ifred ett tag, så kanske det känns bra snart. Men jag kommer aldrig mer säga något om något, jag ska bara inte bry mig och sen bara lossas som inget......så känns det iaf som nu men vi får helt enkelt se vad som händer!

Anna kom förbi idag en sväng, kul kul jag bjöd på soppa =) och vi fick oss ett gott skratt eller vad säger du anna?

Pratde med Jennie idag, ska dit imorrn =)

Måste lägga ut pengar imorrn för medicin, hoppad att det har kommit innan jag ska till Jennie, annars får jag fara dit innan apoteket stänger, men det känns ju bara drygt.


Orkar inte sitta här mer, är för lessen för det.........

0 kommentarer: