24 mars 2008

Annandag påsk

Vilken härlig dag, solen har varit framme och då blir man ju så glad =) Jobbet gick bara bram fick sovmorgon igen men det tyckte jag var värd eftersom jag alltid är i tid och på palts kl 7 på jobbet!

Efter jobbet så gick jag till berghem och fick lite sällskap av gabbe och dennis som var och promenerade i solen, alltid trevligt med lite prat på vägen.

Hemma hos mackan så pratde vi om en massa och nu känner jag mig som nykär igen.
Vi har pratat om att flytta ihop men vi får se, vi tar det lungt och så men man kan ju prata om saken iaf.
Är glad att han finns i mitt liv =)

Bode fixa med Daniels prisent men det har som inte blivit av, måste nog ta tag i det imorrn!!

Mormor har nu flyttat och mamma säger att hon är nöjd så nu ska man snart fara och hälsa på =)

Puss och Kram!

0 kommentarer: