13 mars 2008

Naaaaaaaaaa

Idag känns det bara som man sprungit och gjort en massa saker, hem och sen vila en sväng var så slut efter jobbet idag skulle bara vila en timma men det "råkade" bli längre hehhe
Ringde Jennie och troddde kl var mycket mindre sen var det bara att springa till mamma som jag var en till men men....hjälpa henne och sen till Gabbe en sväng för att låna ett skärp =)
Var rätt less när jag var hos Gabbe, så sorry att jag var så stressad men vi hann då prata lite iaf.
Springa hem , honner sätta mig i soffan en stund sen hör mita av sig och vi ska ut på äventyr =) var längre sen nu vi var på det, men det är snart dax igen eller vad säger du Mita?

Hem, äntligen och mackan hade fixat en film som hade ville att vi skulle se "Jumper" den var rätt bra.

Nu sitter man här och fikar ska stax i säng och jag känner att min hals är inge bra så jag får se om jag hänger på brorsan och roz imorrn, blir iaf inte utgång. Är helt pank nu, helt galet men så är det nu börjar man räkna dagarna till löning ;) man fårväl leva på kärleken eller vad man säger!!

Grattis till Annelie, hon fick en dotter den 11/3. Som ska heta Tyra,Jennifer Kjellin

Dax att fixa det sista =)

0 kommentarer: