7 mars 2008

vilken fredag!

Fick inte sova så många timmar inatt men det hade man redan räknat ut.
Var trött nör jag skulle iväg men dagen har gått bra, min burkare var vaken när jag kom så det var bara att fixa frulle sen hade jag besrämt att vi skulle åka buss till mig, hade ju min tidiga fre men så blev det tyvärr inte =/ men men jobbade över till 16 men det avr rätt ok, lite mer pengar och det är ju alltid bra!

Sen gick jag över till Jennie och pratde lite grann, kul att se dig vännen.
Kan inte fatta att vissa människor är så dum, jennie d vet vad jag pratde om.....helt galet hur man kan uppföra sig!!!!

Sen hem för Mackan skulle komma förbi och föröska sig på datorn min som ahr haft sitt lila egan liv om jag säger så =)
Hoppas han orkar fixa det mesta innan han ska sova, för han ska ju upp och jobba imorrn.

Men jag har iaf fått en hel del gjort medans mackan ixat med datorn, har plockat bort en massa "skit" som jag bara har lagt lite här och där hehhehe och det är ju alltid bra =)

Nu ska jag gå till soffan en sväng!

0 kommentarer: