10 mars 2008

Lång dag på sjukan.

Jepp hade nästan inte kunnat fara och kolla mig idag på sjukan, för Klaras barn hade blivit sjuk men då kom min brukares mamma med att min brukare fick stanna hemma en stund och sen åka till sitt kortisboende, tur det.
Lång dag på sjukan var rätt slut när jag senare skulle vidare, var helt dö i skallen helt enkelt.
Men nu är det iaf gjort.

Hade lånat en bok ( ja ni läser rätt)av Elin -En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella och jag kan bara säga läs den ;) har redan läst halv men ska spara mig för imorrn ska jag vara på sjukan med min brukare hela dagen och då kan jag passa på att läsa forsättningen =)

Min msn funakr fortfarande inte, blir såååå less!!!!

Nä nu ska jag fixa nån slags matlåda tilla imorrn....

Hej hopp i detta tråkväder!

0 kommentarer: