28 mars 2008

Vilken vårdag =)

Inatt fick man itne sova mycket, sov på berghem och hade en som pratde m.m i sömnen så jag tänkte nästan lägga mig på soffan för jag blev less!!!!
Sen vid 04 så var det inte lönt att sova tyckte jag så jag råkade väcka mackan och sen så var jag mest grinig och som ett barn men jag somnade tillslut om, och tur var det.
Var iaf skit trött när jag skulle kliva upp me jag jobbade inte så länge idag och solen var framme så det var lika bra att ta dagen =)

Väl på jobbet var det lungt, "Carro" kom förbi och vi hann prata en massa, kul att se att hob avr på bena igen =) Hoppas du blir helt frisk snart!
Jag och min brukare gick ut på en liten prom idag i solen åååå vad härligt det var ute och att man mår så mycket bättre när det börjar bli varmare och solen är framme och så får man ta fram solglasögonen ;) Sweet med andra ord!

Hann springa en sväng på stan idag med, hittade en liten prisent till Anna som snart fyller 25 heheh och så hittade jag en sak till mackan och jag kunde inte låta bli att köpa och så hittade jag INGET till mig, förutom lite smink men det räknas inte enligt mig =)

Ikvällen så var ag iväg med Ulla och mamma på äventyr, kanske inte var min grej men det var iaf kul och nu har man gjor det oxå. men jag blev mest trött och så men men så kan det vara.
Men det är skönt att det är helg iaf.......

Igår så såg jag, mackan, gabbe och Dennis film, kommer inte på vad filmen hete men det var ganska bra, jag råkade somna till där ett tag hehhe men förre det så var jag och mita en sväng på stan, alltid kul att kolla på en massa och mita shoppade som en galning men det var skit fina saker.

Nä nu ska jag ta en duch och kanske sova eller?

1 kommentarer:

Anonym sa...

ååh en present =) men shhhy du får inte avslöja hur gammal jag blir! haha *åldersnoja*