3 mars 2008

Drömmar

Inatt hade jag en massa drömmar som var konstiga, roliga och lite skrämmande. Jag har alltid trott och tror fortfarande att drömmar betyder något eller hur man ska säga. Visst kan det vara så ibland att det inte är så men oftas tror ajg att det betyder något.
Så nu får jag helt enkelt se om det betyder något, om något kommer att hända.

Idag har jag en kort dag eller slutar 16, ska starx fara till jobbet men det är som ingen stress för nu är det ju sportlov och vi ska vara på habben kl 13 så det blir en rätt lugn dag för oss men det kan ju vara bra att få ta det lite lungt på morgonen =)

Har iaf börjat använda tröjan jag fick av mackan och jag gillar den verkligen =)

Är lite sugen att fara på Rihanna när hon kommer till stockholm, nån som vill hänga på?

0 kommentarer: