19 mars 2008

Tiden går för fort....

Ja vart tar tiden vägen? Nu är det redan tordag imorrn och man har knappt vaknat från måndag =) eller hur man ska säga.....

Idag på jobbet var i kyrkan heheh jag och Elin hade tränat våra brukare attt säga -Hej Jesus hahahha ni vet från tre kronor han Sten Frisk =) hahahah Jag och Elin hade iaf kul åt det men jag vet inte om nån annan hade det men som tur var så sa ingen av dom det i kyrkan!!!

Ska se lite på tv strax och jag har sovmorgon till 9 imorrn för skolan är stängd eller dom ahr typ komp för öppethus kväll så jag är glad att inte behöva kliva upp 05 ;)
Så imorrn blir det stan med Elin och hennes brukare, jag ahr hört något om hambugare heheh Max nästa om jag får bestämma!


Måste framkalla kort sanrt oxå men jag måste bara få tid att sitta en stund för det är en hel del som ska framkallas.

Jennie ska nu inskolas, och det kommer bli bra det =)

Dax för lite tv nu!!!!

0 kommentarer: