24 mars 2008

Lördag och Söndag!

Marias och Oscars prins!
Lördagen blev en hemma kväll och en middag med mor, min mage var helt utan kontroll så jag orkade inte stanna hos min mor nen jag var ju där en stund.
Skulle ha Träffad Maria med fam men det fick jag avboka.
Jag såg då iaf The Hills halva dagen på lör och det var bra att man kunde bara va och se det.



Söndagen mådde jag bättre så jag gick över till Jennie och Maria med fam kom förbi, marias prins var såååå söt =) Jag är helt såld och man vill bara ha ett eget barn.
Det var jätte kul att få träffa alla igen =)
Hade tvätttid men den sket jag i, var mycket roligare att stanna hos jennie en stund.
For över till gabbe en sväng på kvällen, Dennis kom förbi och vi skulle se film men det blev en massa prat istället, men jag tror jag behövde få prata av mig lite och få höra en annan åsikt.
Det var helgen det =)




0 kommentarer: