14 mars 2008

Bara en vanlig fredag.

Äntligen fredag säger jag bara =)
Fick jobba över idag för taxin var sen, men men så kan det vara ibland tur att jag inte behövde stå där själv och vänta =)

Elin kom med den andra boken idag ;) wiiiiii så nu ska jag sätta mig och läsa "En shopaholic i New York med Sophie Kinsella.
Jag hoppas att den är lika bra som den förra men det sa Elin att den var så jag tror henne.

Det blev ingen fest med Brosan och Roz, var helt slut efter jobbet och så däckade jag och vakande vid 20 tiden så det blev inget av men det kommer ju flera gånger, vi kanske ska spela biljard på söndag.

Har haft en massa henska drömmar inatt, fy fan säger jag bara var inge kul var lite halv rädd när jag vakande men tur att det bara var en massa drömmar.

Ikväll har man inte gjort så mycket, tog äntligen tag i disken som avr ett helt berg men ibland orkar jag bara inte diska ;) hahahha

Nä nu ska jag till soffan =)

0 kommentarer: