16 januari 2008

Arg som ett bi och fick ont i skallen!

Jepp tack mita, hon fick virus och skickade det vidare till mig och jag har tydligen skickat det vidare, så jag var arg som ett bi på mita och så fick jag ont i skallen, även om vet att det inte var hennes fel!

Men tyvärr fick mackan ta ganska mycket av min ilska sorry det var inte meningen men jag var så jävla förbannad, men det är ingen ursäkt!

Idag har man mest varit trött, men snart har man ätit klart pencelinet och då kanske man blir lite mindre trött, helt galet hur mycket jag sover nu.
Annars har man jobbat, en dag på sjukan med min brukare blev det, tråkigt att vänta på en massa läkare men det är sånt men får ta men jag är ju van och det gick bra för min brukare oxå.
Hade iaf turen att när vi kom till skolan var maten klar på hemkundskapen mmm =)


Har iaf börjat skriva lite på en önskelista, men jag blir ju glad bara folk kommer när man fyller år men här är några saker iaf......

  • Armbandsklocka
  • Sex in the city boxen
  • Nip/tuck boxen sägong 2 3 och 4
  • Gray´s Anatomy boxen
  • Prisen Break Boxen
  • The Simpsons filmen
  • Astrid Lindgren filmerna
  • Prisentkort
  • Klippning hos Marlené
  • Play station med singstar
  • Mobil -Nokia 6500 Classic
  • Fotoalbum blå (Som rymmer många kort)
  • En kronan cykel svart (tjej modelen)
  • Ett svart paraply
  • Kortfodral som finns på kisosken på å-hem
  • The holiday (film med Jude Law)
  • Trislotter
  • En lampfot och lampskärm i guld (Finns där viktor jobbar)
  • Hårtork och plattång
  • En utlandsresa
  • En resväska med hjul
  • Torkel i knipa (Film)
  • Ett nitbälte

Det var det jag kom på nu iaf.

På fre tar Helena och Hasse examen och då ska jag dit och kolla på aula nordika mellan 10-12 ska bli kul att se dom när dom tar examen =) jobbar dock men jag ska ta med henne för helena jobbar ju oxå med samma brukare =)


Nä nu ska jag ta och göra lite fika sen ska jag försöka sova, jobb imorrn sen ska man iväg till sjukan en sväng.

Go natt!!















0 kommentarer: