30 januari 2008

Äntligen en fikanyckel!



Ja då ahr man äntligen ficka min fikanyckel så jag kan få ta kaffe eller choklad i fika rummet =) Bättre sent än aldrig eller hur man brukar säga.


Idag var man lika trött ich Elin frågade om jag var sjuk imorse men nä eller jag är bara så trött men sen slog det mig idag att jag ahr inte tagit min "blodspruta" så det är därför, har haft för mycket i skallen men imorrn ska jag ta den.


Har börjat få ågren att fylla år, hatar att fylla år =( men det kanske blir bättre med åren eller något sånt, lägger det år sidan en stund!


Idag på jobbet så var jag inte alls med några gånger och min brukare var tjurig men det är bara att kämpa på och göra sitt jobb men min brukare är ganska go ibland oxå ;)


Nu verkar nästan alla ligga i nån slags inflensa man får ju hålla tummarna att man inte blir sjuk, har inte tid,lust eller råd att vara sjuk just nu.

Krya på er alla som ligger sjuka!


Nä nu ska jag fixa lite och sen väntar sängen, mackan är över och är arg som ett bi, tydligen går det inte bra i det han spelar men men hehehehhe kanske ska reta han lite nu ;)




0 kommentarer: