25 januari 2008

Bakom varje fasad, finns en människa!!

Äntligen fredag kan man lugnt säga men denna vecka har gått fort och jag har mest varit trött.

Iaf skulle jag prata med brukaren mamma i tor men det blev inte så tyvärr =/ för min brukare började bråka med mig och så avr mamman ute med hunden och sen bärjade dom två bråka och eftersom jag var hon tandläkaren idag så kunnde jag inte prata med henne men jag ska göra det på måndag, och jag kommer inte gå med på det!
Det får nån annan ställa upp på......

Har haft mera diskutioner med pj , tror att det är nyttigt att ha det ibland men kanske inte med mig på morgonen så där efter 05 och när man är dunder trött ;)

Igår var jag rikigt less på jobbet eller rättare sagt taxin , den va 30 min sen och jag hade egetligen inte tid att vänta på den men jag hade som inget val ju, men fy vad man kan bli less på det har 40 min övertid denna vecka. Visst det är ingen tid egetligen men när man är trött och vill sluta så känns det som en evighet.
Var oxå hos Hanna och gjorde mina naglar, fick träffa hennes mamma och en tjej som heter Erika dom båda var jätte trevliga och naglarna blev snygga!!

Idag på lunchen så satt vi vid ett annat bord och så pratde jag med en arbetskollega eller vad man ska säga och hon frågade hur det gick me mackan m.m och så helt plötsligt så säger hon
?-Har ni flyttat ihop än?
M-Nä det har vi inte
?-Så det är inte så seriöst?
M-Jo, det är det men man behöver ju inte ha så bråttom!!

Helt seriöst, måste man har så bråttom? Måste man flytta ihop på en gång, skaffa barn, förlova sig , skaffa hus och gemensam ekonomi???
Kan man bara inte njuta och se vad som händer, måste man alltid spring fram?
Räcker det inte med att man tycker om varandra och kanske älskar varandra?
Klart man vill ha ett seiröst förhållande och man vill ju ha familj nån dag men varför ha så bråttom?
Jag bara undrar.....

Ja just ja, Gabbe var och köpte väskan jag hade kollat in så tuden tack vännen, du är en pärla =)

Hade min tidiga fre så jag hann springa på stan och sen avr det bara hem och fixa lite sen for jag över till Jennie för hon fyller år idag.
Stort grattis till dig vännen!!!!
Efter ett varmt besk hos Jennie så var det mat dax och sen blev det en promenad i det kalla vädret med Mita och Donna.
Imorrn kommer Donna, ska bli mysigt att ha henne även om jag ska på Jennie fest, men då har man nån att komma hem till, fast det skulle vara bättre om mackan låg i min säng då ;)

Nä nu ska jag göra popcorn och se lite på tv men sen blir det sängen!

Go natt alla goa och glada =)

0 kommentarer: