19 januari 2008

Blä väder och jag har blöta sockar.

Vilket skit väder och jag fick blöta sockar när jag var ute en sväng, fy fan!

Denna lördagen har man inte gjort mycket, sov länge sen så var man rätt seg och sen blev man yr men det gick bra, gick som och la mig en stund och somande på en gång, ska det börja igen? att man ska känna sig som typ 94 plus.....jag hoppas verkligen inte det!

Gabbe är över och vi såg just ett avsnitt av Nip/Tuck =) har väntar så länge för att få se lite men Gabbe har haft tenta. Men Gabbe ville se handbollen lite så jag avr en snäll kompis och ställer upp att se ;) eller jag sitter och bloggar lite.
Måste bara säga att Gabbe är rätt rolig heheh sitter och höjer ljuset hela tiden och kommerterar högt hahhaha det är rätt kul =) och nu ser hon sur ut. Jag frågade just vad hon trodde om matchen -jag vill att dom vinner men då får dom fan bättre sig!

Ska fortsätta skriva lite på min fördelsedags list oxå har kommit på lite mer saker jag vill ha.

Nä nu ska jag göra något annat medans Gabbe sitter och är inne i handbollen =)

0 kommentarer: