23 januari 2008

Bye bye skor!

Tordag imorrn, veckorna bara flyger iväg.

Igår var jag på äventyr me mor min, det avr som länge sen vi gjorde något men igår blev det av =)
Vi och fixade en prisent el vad man ska säga till katten, sen så hittade jag en väska som jag vill ha och ett par skor men eftersom jag är pank tills på fre så blev det inget köp =*(
Vi givk även in på Boom, fasiken vad jag hittade saker jag vill ha ifråb där och sp hittade jag en soffa som jag ville ha men ja....drömma får man ju!!

Igår hade jag och pj heta diskussioner igår, inte för att vi blev ovänner eller något men vi bara tyckte olika m.m och jag förstog inte rikigt vad hon menade m.m men vad fasiken man måste ju få tycka olika, hur skulle det annars se ut?

Imorse på jobbet fick jag veta att man kanske ska ändra mitt schema, jag belv så paff att jag itne sa så mycket och så vad man trött oxå att det blev mest ja.... men sen i taxin och på skolan ahr jag gått runbt och tänkte och jag tänker inte ställa upp på det, visst jag har vissa så kallade "jobbiga" veckor men jag har som valt det själv. Och nu har det ju jävligt bra iaf så varför ändra? Chefen är borta så jag får ta och ringa henne på måndag och så ska jag säga till min brukares mamma oxå imorrn om det finns nån tid men ag måste ju säga att jag inte vill detta och varför m.m

Iaf så tydligen har nån av min brukaren katter skvätt, så mina skor luktar kattpiss märkte det inte förren när skolan nästan var slut att det luktade det men jag trodde det inte kom från mina skor men ja det gjorde det. Så ikväll fick man lov att slänga dom men tur att man har ett par nya skor man kan använda men dom andra var så sköna ju!!!!

Annars var Gabbe över en sväng så vi kunde se ett till avsnitt av Nip/Tuck =) vill bara se mera men jag borde egetligen sova nu.
Ska bara fika och sen hoppa i säng. Ska bli skänt med lite sömn =)

Hundvakt och Jennies fördelsedags fest i helgen =)

*kram*

0 kommentarer: