10 januari 2008

Redan torsdag!

Ja vad säger man, denna vecka är inte mim vecka, har varit så trött och slut efter jobbet och sovit dåligt men imorrn är det ju fredag =) wiiii

I tisdags var förbi mackan en sväng, fick middag hehehhe gött ibland, var lite rädd att gå hem men jag träffade Elin utanför Ålidhems centrum och vi hann prata om en massa roligt =)
Kom även på att hon inspererar mig när man minst annar det, men hon är en bra och positiv person m.m synd bara att hon och hennes sambo flyttar snart.

Onsdag, vad gjorde man då? hmmm ja just ja.....Jobbade klart och så kom Gabbe över en sväng, jag hade lovat att hjälpa mita att handla för hennes fest på lör så vi tog bilen till maxi.
Där jag blev lite chockad av att se min brors ex, visste inte vars jag skulle ta vägen.....efter maxi var det bara att försöka sova, visst är det konstigt att man aldrig kan sova när man rikigt måste?!
Sen kan jag säga att onsdag var inte min dag, fick ett rikigt utbrott när gabbe var förbi ( sorry gabbe) inte på henne men bara på allt typ, vett och etikettsäger jag bara....hmmmm

Då var det torsdag då, hmm jobbat och haft ont i skallen, halv försov mig imorse. Ville som inte kliva upp.
Dolat på i lyan, tagit ner julen typ ätit och nu väntar jag på att mackan kanske ska svänga förbi men jag ska nog sova snart, ät så trött eller slut men drt får man ju ta.
Tur man kan sova en stund på bussen till jobbet ;)

Nä nu ska jag äts lite sen lägga mig framför tv och bara va =)

*kram*

0 kommentarer: