18 januari 2008

Äntligen helg.

Äntligen helg, vad skönt.
Dagen har bara sprungit iväg känns det som. Dagen började med att taxin var sen och jag hade redan räknat ut varför, fick en utskällning av taxinchaffören och jag fräskt lika snabbt tillbax, vad fan tror han, jävla pucko! Tror inte heller att han trodde att jag skulle säga emot!!!

Annars idag så var vi en snabbis i skolan sen var det att åka och kolla på Helena och Hasse =) min brulare var jätte duktig, sen började jag må dåligt, och gör det än, vet inte om jag har ätit något dåligt eller om börjar bli sjuk, jag hoppad då att jag inte blir sjuk, pallar det inte nu.

Har iaf fått viruset från min dator och nu hoppas jag att jag nte får något mera eller att min dator skickar ut till andra.

Ska lägga mig i soffan en sväng =)

0 kommentarer: