14 januari 2008

Mitas 25års fest.

Vilken rolig fest =) tog några bilder som jag kan lägga upp senare, jag hoppad VERKLIGEN att mita var nöjd med hennes fest, vad roligt uppträdande dom hade =) hehhe filmade lite av det oxå ;)

Idag var man "ledig" skulle till läkaren m.m idag, det gick ganska bra,orkar inte skriva om det. Men jag skulle helst vilja mysa i soffan resten av dagen men det går ju inte.
Gabbe kommer över sensre och då ska vi se filmen, har bjudit över mita med men hon har inte svarat på mitt mess men nu gjorde hon det, tyvärr måste hon plugga men det kommer ju flera gånger =)

I lördags hjälpte jag mita me att fixa lite inför festen som var på kvällen och sen var det bara att fara till brorsan och roz på lunch , det blev soppa med vitlökssmör och bröd, mmmm vad gött det var, var iaf jätte mätt när jag gick där ifrån =)
Fick spela Nintendo Wii och supermari och ett annat spel, vad huuur kul som helst, ska fara ditt nån kväll eller dag och spela =)
Tycker verkligen om brorsans nya tjej, hon äår så snäll m.m och brorsan är en helt ny människa och det är bara possitivt.

och snart fyller man själv 25, mamma har tvingat mig att börja skriva en lista på vad jag vill ha, kanske ska sätta igång med den någon dag =)
Men nu ska jag kanske diksa bort en massa, för sen ska jag gå till apoteket och hämta ut pencelin ska äta det i 7 dagar.

Tack och hej för denna gång!

0 kommentarer: