4 januari 2008

Hallå där!
Det blev inget jobb för mig idag, fick en tid på vårdcentralen efter 14 så det var som inte lönt att jag fara och jobba och det tyckte inte min brukares mamma heller så.....

Det var som jag trodde med ögonen...bläää men det gick fort sen fick jag ögon droppar, tur det =) men man ska ju inte klaga för det kunde ha varit värre!

När jag kom hem var det bara att snabb ducha och hitta något att ta på sig, stressa till bussen för att möta upp Mackan på Vasaplan. Vi gick först för att häma ut biljetterna till "Guld kompassen" och sen blev det en snabb middag på Max inget mig emot =)
På bion träffade jag Go Åsa och vi hann prata lite innan det var dax att gå in.
Själv tyckte jag om filmen, visst den var ganska datagjord men jag skulle lätt kunna se den igen, nån som har lust?

Pratade me Linda lite på msn idag, fick höras något tråkigt men hon sa själv att det var okej, hon ville att jag skulle komma och hälsa på =) man kanske ska spara pengar och ta en liten semester och bara njuta av solen....ingen dum idé!

Är fortfarande svin trött, fattar inte vad det är eller om man har blodbrist igen, jag hoppas vekligen inte att jag inte har det men det känns lite som det men jag har ju tagit prover så snart får man veta, och det är ju bra.


Sitter på berghem och Mackan har lagt sig i soffan så jag fick inte plats ;) hehe
Nä nu ska jag umgås med han lite och sen sova!

Go natt vänner!

0 kommentarer: