12 januari 2008

Borde sova.

Hmm ska snart isäng, borde ha gått och lagt mig för längre sen men...
Ikväll var Gabbe över en sväng, vi skulle se "American Ganster" vi började se men så började vi prata istället, så vi bestämde att försöka se den nästa vecka för den verkar vara en bra film och då kan man ju inte sitta och prata med varandra ;)

Annars hade man en tidig freda, slutade 11.30 skönt. Kom hem och så däckade man var ganska trött, hörde inte att mita hade plingat på dörren hehehhe men hon kom förbi en sväng och vi pratde lite om hennes fest so är imorrn (eller idag me andra ord) kommer bli kul är rikigt kul, är peppad =)

Sen imorrn ska jag på lunch hos brorsan och Roz kommer inte stanna länge men en stund iaf =) men säger ju inte nej til gratis mat heheh

Har just blivit halv klar med alla kort jag ska framkalla från -07 ojoj men det blev iaf 94st nu får fortsätta en annan dag när jag har mer tid.

Äntligen helg, är långledig eller börjar jobba på tis igen vad skööönt, nä nu ska jag nog föröka sova så man orkar imorrn, ska hjälpa mita lite och så har man turen att hon ska ringa och väcka mig heheh får se om jag vaknar ;)

*kram*

0 kommentarer: