14 januari 2008

Beslut.....

Gabbe har just farit hem och jag sitter själv här och ska egentligen sova men det kommer nog inte att gå.
Har något jag måste bestämma och det är nog ganska snart, det är egeligen inget stort eller ja för mig är det stort. Men det känns som att vad jag än bestämmer så blir det ingen bra eller blääää vill just nu bara lämna allt och dra men jag vet att det inte hjälper, men om jag nu bestämmer mig, hur kommer mitt liv förrendras då? kommer det bli bättre eller jag kommer jag må skit??? Kommer jag bli mig själv igen eller vad händer med tex kärleken?!
Det är många frågor som snurrar i skallen men jag ska imorrn ringa och ta redan på lite mer fakta innan så jag blir iaf lugnare, för detta stressar mig!
Jag och stress tycker inte om varandra =)

Jag och gabbe såg äntligen filmen "American Gangster" den var helt okej, tyckte om slutet men jag hade lite svårt att hänga med men det går ju att se den igen =)
Den är ju helt klart värd att se!


Nä nu ska jag göra mig en macka och sen blir det att försöka sova, det är ju jobb imorrn!

Tack..........

0 kommentarer: