15 januari 2008

Losing my way?

Hallå där!
Hur många gånger får man tappa fästet? Hur många gånger ställer en kompis upp för en?! Hur många gånger får man bryta ihop och en vän tar en upp igen?
Själv vet jag svaret men vet du?
För mig är det helt självklart att man ställer upp, har en vän tappat färstet så hjälper jag klart den upp igen, vad har man annars vänner till?
Men även en vän för mig är en som bara finns för en när man behöver bara va, kanske inte säger mycket men finns där, vad tyckr du?

Idag har jag avrit trött, mer trött än vanligt men det är säkert pencilinet men det är inge kul, känndes trögt att jobba idag fast det gick bara bra =)
Hann ringa en massa vikigta samtal oxå, skönt det så den 11/2 får man se på provotypen eller vad det heter. Vet inte vad jag ska göra men nu får jag iaf se hur den ser ut och det är ju ett framsteg iaf för mig.
Sen vad det blir, det får man se....

Pj ringde nyss, hon kommer inte kunna komma på min 25 års fest som jag eventuellt skulle ha den 16/2 men nu får jag se om jag kanske tar den nån annan helg eller så...får helt enkelt se hur jag gör, men det är ett tag kvar .

Borde sova ,har en massa att göra imorrn men jag råkande somna på soffan så jag hoppas att jag får lite sömn inatt.

Om jag orkar ska jag lägga upp lite bilder ikväll, annars blir det en annan dag ;)

*kram*

0 kommentarer: