17 januari 2008

Fitta!

Vad säger man, imorse försov jag mig bajs!!!! Men det gick bra, var på skolan 2 min sen men fasiken vad man kännde sig stressad men tur att det finns folk som ställer upp =)

Annars då, var på sjukan en sväng sen möte jag upp pj spm fortfarande är kvar hos mig, mysigt med sällskap men eftersom jag är så trött så råkade jag somna någrs timmar men det gjorde inget men det känns inge bra.

Har fått virus igen, fyyyy fan säger jag bara, men imorrn ska brorsan hjälpa mig, hoppas att han hinner göra det innan han skulle fara iväg. Men det känns inge kul att ha virus, så förlåt till alla som får saker av mig, jag gör mitt bästa för att få bort det!!!!!!

Imorrn blir det en snabb sväng på skolan sen ska vi ju iväg och titta på Helena och Hasse =)

Fick iaf Roz julklapp idag så nu ska jag och mamma bara köoa något till katten som fortfarande inte har fått något namn.

Dax att sova.

0 kommentarer: