29 januari 2008

lalllala

P-möte igår =)
Fick ur mig det jag ha velat säga till brukaren mamma men det har aldrig varit läge eller så har det varit stressigt på morgonen men nu sa jag det till chefen och hon lovade att fixa det, tur!!
Så idag ringde min brukares mamma och sa att det avr ok för henne, att hon förstog att det inte skulle funka,
Tur säger jag bara, man har som gått och tänkte att man är en dålig människa om man inte ställer upp men så ska man u inte tänka men.....

Iaf så har Helena fått heltid och vi får se vad som händer, ska kanske över till henne imorrn på fika =)

Och så ska Carro inskolas och det blir snart, ska bli kul. Det är ganska komiskt att jag delade rum med hennes mamma när jag blev inlagd på sjukan. Carros första ord till mig var -Vad är det för fel på dig? hehehe kommer aldrig glömma det!

Annara så fick jag vet att mitt fördelsedagsfika blir den 15/2 iställer för mita behövde mig mellan 19-21 den 14/2 hon och hennes mamma har hittat på något och jag måste säga att jag känner mig nervös, och jag kommer gå och tänka på det tills den dagen ;)
Men min fest är den 16/2 och det blir utgång men vars vet jag inte än!

Elin och jag höll på dö av skratt idag =) vi både tål inte mjölk och vi fick risgrynsgröt idag och så fick jag ont i magen och sa det till Elin men hon hade inte kännt något men tyckte att gröten luktade konstigt, hur vet jag inte men hon kanske har bra luktsinne?! Men iaf på raten så mådde jag sämre eller jag fick mer ont i magen och så sa Elin att hon fick liv att springa på toa. När hon kom tillbax så sa hon -Det avr nog mjölk i våran mat, ni förstår nog vad jag menade och sen språrad edet ut med en massa skit prat =) ahhahaha
Jag har fortfarande ont i magen men inget har hänt än.....Inte så intressant men!!!

Elin kom på en låt oxå:
Om det börja brinna, kan du ringa 112, ringa 112.
Men varför ska man göra så?Slutade det att brinna då?
Det vet inte jag men grannarna blir glad ;)

Nä nu ska jag försöa sova så man är mer pigg imorgon =)

0 kommentarer: