16 mars 2009

Botten blev toppen tillslut =)

Ja jag erkänner denna dag har inte varit den bästa, men iaf mötet gick bra men jag var inte på topp men men sen for jag på ica och handlade lite sen hem och så ringde Anna och kom förbi och bjöd mig på Max mat tusen tack och hon är rikigt stor nu men sanrt kommer hennes prins ut =) mysig mage e det iaf hehehe
Mitt humör blev iaf bättre när Anna kom och hon skulle på bio ikväll men kanske sover över här sen, vi får se.

Gabbe jag säger ju att du ska lia vad jag säger eller känner, har nog aldrig haft fel eller? =p

Jennie och jag ska börja göra en sak nu varje år, lite ågren känner man men kul ska det bli, eller vad säger du?

En läkare ringde idag oxå,på ons blir det en ny undersöking eller ja en bättre eller hur man ska säga, är så less nu på att dom gör fel och inte hittar något men blir ju less och känner att man nästan ger upp men det tänker jag inte göra, inte än iaf men vissa dagar är det inte lätt men jag försöker iaf hålla humöret uppe.

Elin, jag måste få höra hur det gick idag?

Nä nu är jag trött, undra om jag kommer hålla mig vaken tills Anna kanske kommer =) vi får se!

0 kommentarer: